3 in 1.

Hello my cookies!! 

https://www.youtube.com/watch?v=uLIRUa7NA-o  , ce draguta e piesa asta (doar inceputul imi place, just saying :)) ). 

                     Sa trecem la ale noastre ( nu,  astazi nu va arat poze cu mine ), azi va scriu despre Makeup, Hairstyle si Fashion..toate la un loc. Am observat ca s-a cam apropiat sezonul nuntilo,botezurilor etc..nu conteaza ce eveniment special ai notat in agenda, conteaza aparitia ta(nu incerca sa ma contrazici ). 

                  Eu personal, cand merg la un eveniment, cel mai mult ma axez pe rochie(pentru-ca toata lumea se uita la cum te imbraci), apoi pe pantofii potriviti(e important sa pot merge pe ei si sa fie  draguti). Cand vine vorba de par si machiaj, nu optez pentru salon ( ma machiez singura si pot sa imi fac un hairstyle cat de cat decent si dragut).

         Let's talk about the dress ..

Sunt obsedata de rochiile acelea lungi, care cad superb pe corp(se poarta si arata superb daca stii ce sa alegi). 





Dar...asta nu inseamna ca rochitele/fustele scurte nu sunt frumoase (sunt superbe) . 





Sunt multe rochii frumoase din care poti alege,trebuie sa o gasesti pe cea care ti se potriveste cel mai bine !

Machiajul pe care il porti, trebuie sa fie perfect(nici prea mult, nici prea putin). Se poarta rujurile mate (mov , nude, rosu , visiniu)..sunt superbe , trebuie doar sa-l alegi pe cel care ti se potriveste. 












Dupa  cum se vede in fotografii, machiajul nu este unul exagerat(mai ales cand purtam un ruj de o culoare foarte tipatoare).

Hairstyle. 

Inainte de a va arata niste coafiuri dragute,potrivite pentru un eveniment, vreau sa fac o paranteza, daca tot suntem la capitolul : par. 
Cu totii cunoastem stilul acela ombre hair , este la moda, se vede superb ( si eu imi doresc sincera sa fiu ) . Ideea este, fetelor, parul vostru nu trebuie sa arate asa: 
Este total  gresit..

Acesta este rezultatul pe care trebuie sa il aveti : 


Era un micut sfat, sa nu-mi sariti in cap :D 

Si acum sa va arat superbele coafiuri : 








Sper ca v-a placut si ca v-am ajutat .Multumesc pentru sustinere. 

Read you next time <3 !   











Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

CUM SĂ-ŢI CUREŢI CORECT PENSULELE DE MACHIAJ

Back!