CUM SĂ-ŢI CUREŢI CORECT PENSULELE DE MACHIAJ

Hello, girls!

                  Astazi vreau sa va scriu despre pensule, mai exact despre curatarea lor. Avand in vedere ca pensulele mele au nevoie de o "baie" zdravana, m-am gandit sa fac o postare despre cum  le curat.

            Pensulele mele sunt cele de la Fraulein38, care arata asa:


Pensulele contin par natural dar si sintetic, iar manerele sunt confectionate din lemn. Pentru mai multe detalii/comenzi, intrati aici Pensule.ro (click pe nume). 

             Sa revenim la ale noastre. In momentul de fata pensulele mele arata asa: 



Pentru curatarea lor aveti nevoie :

-apa calda  
-sampon     
-prosop   



Umezeste pensulele

Strange toate pensulele si trece-le prin apa calduta (tine-le cu perii in jos, pentru a evita umezirea partii metalice unde sunt prinse firele). Altfel, cu timpul, lipiciul care le sustine se va dezintegra.

Curata pensulele de machiaj 

De foarte mult timp, am vazut produse speciale pentru curatarea pensulelor  (sampon/manusi speciale), care au diferite texturi pentru fiecare tip de pensula. 


Eu nu le detin, deci voi folosi un sampon normal si ma voi folosi de palma pentru a le curata *maseaza pensula in palma pentru a forma spuma* ( pentru obtinerea unor pensule moi, poti folosi balsam de par). 

Clateste pensulele

Tine pensulele cu perii indreptati in jos si clateste-le cu apa calduta pana nu mai ramane urma de spuma.

Uscarea pensulelor 

Dupa clatire, elimina excesul de apa cu ajutorul unui prosop curat (nu folosi uscatorul de par, lasa-le sa se usuce pe cale naturala).

Rezultat : 



Before & After 


Cam acesta e rezultatul. Le voi lasa pentru cateva ore la uscat. 

Read you next time :* 

Ma gasesti aici : Facebook

Pagina facebook (ajuta-ma cu un like )






   

Comentarii

  1. Imi place noul aspect al blogului, si am sa iau in considerare sfaturile tale, si 'ale mele' au nevoie de 'baita' :)) xo

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc 😘 schimb cam des aspectul 😂 ma bucur ca te ajut. Asigura.te ca nu ai nevoie de pensule in ziua in care le vei spala, se usuca cam greu 😂😘

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

3 in 1.

Back!